Rendelés menete
Hol jár a csomagom?
Minden kiküldött e-mailünkben a "Csomagkövetés" gombra kattintva ellenőrizheted, hogy éppen hol jár a csomagod. Amennyiben már átadtuk rendelésedet a futárnak, ugyanitt megtalálod a csomagszámodat is, amire kattintva a futárszolgálat weboldalán is megtekintheted, hogy a kiszállítás éppen hol tart. Továbbá a rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést is küldünk neked. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat értesítést küld számodra a rendelés rögzítése során általad megadott e-mail címre.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Amennyiben olyan terméket vásároltál ami raktáron van, általában 1-2 munkanapon belül kézhez veheted csomagodat. Azokban az esetekben, amikor külső raktáron van a termék, az adatlapon mindig feltüntetjük, hogy várhatóan hány nap az adott termék szállítási ideje.
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, a pontos idejét a futárral tudod leegyeztetni a tőlük kapott e-mailben kapott telefonszámon keresztül.
Már leadtam a rendelésem, de szeretném kibővíteni, mi a teendőm?
Bármelyik kiküldött e-mailünkben a "Csomagkövetés" gombra kattintva ellenőrizheted, hogy az adott rendelés kapott-e már csomagszámot. Amennyiben nem, felkeresheted telefonos ügyfélszolgálatunkat a módosítási igényeddel kapcsolatban. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben rendelheted meg.
Össze szeretnék vonni két rendelést, hogy csak egyszer kelljen szállítási költséget fizetnem, mit tegyek?
Bármelyik kiküldött e-mailünkben a "Csomagkövetés" gombra kattintva ellenőrizheted, hogy az adott rendelés kapott-e már csomagszámot. Amennyiben nem, felkeresheted telefonos ügyfélszolgálatunkat a módosítási igényeddel kapcsolatban. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy sajnos már nincs lehetőség a rendelések összevonására.
Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
Bármelyik kiküldött e-mailünkben a "Csomagkövetés" gombra kattintva ellenőrizheted, hogy az adott rendelés kapott-e már csomagszámot. Amennyiben nem, a személyes adatok menüpont alatt tudod szerkeszteni szállítási adataidat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra a mi oldalunkon sajnos nincs lehetőség. Kérjük, amennyiben az adott futárszolgálattól megkapod a visszaigazoló e-mailt, az ott található elérhetőségek egyikén velük vedd fel a kapcsolatot írásban vagy telefonon.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? A szállítási költséget azért ki kell fizetnem?
Természetesen nincs átvételi kötelezettséged. Ha esetleg időközben meggondolod magad és mégsem veszed át a csomagot, úgy ezért semmilyen költséget nem számítunk fel. Amint a csomag visszaér a raktárunkba, a rendelésed törlésre kerül. Amennyiben azt korábban online kártyával kifizetted, úgy az összeg a törlés után automatikusan visszaindul. Ha pedig átutalással egyenlítetted ki a vételárat, akkor kérjük, töltsd ki Termék-visszaküldési űrlapunkat, hogy a pénzt visszautalhassuk.